Kifinomult, modern női divat Hiroko Ito HISUI márkája a japán divat elszánt harcosa. A márka kiállította gyűjteményeit a Tokyo Collections-ban és többekközt nem rég a Japán Fashion Week-ben. Kifinomult és finom ez a női ruha márka, ami gyakran az elegáns és az utcai ruházatot keveri és van egy nagyon nőies megközelítése.Különösen népszerű azon nők körében, akik szeretik a haladó divatot, Ito egy japán szó, a jade után nevezte el a márkáját, aminek a szépség az uraló jelenléte. A tervező kifejezi a reményét, hogy a ruhái arra készteteik az embereket, hogy felfedezzenek magukról valami újat, boldoggá és életerőssé tegyék önmagukat.Ito egyike azon japán tervezők közül, aki kutatott Japán a most híres réteges összeillesztésre azáltal, hogy eléri, hogy egy ruha úgy nézzem ki, mintha rétegezve lenne. Az ügyes kivásáról híres most. Ő nagyon művészetközpontú és olyan japán művészekkel működött együtt, mint pl. Takeshi Matsuoka, Kida Oikawa és Hiro Tanaka.
Hiroko Ito (született 1967) a New York Divat technológiai intézményben 1990-ben diplomázott, ami után a Comme des Garçons-nál dolgozott (1994-1998). 1999-ben alapította Hisui-t. 2002-ben a Hisui termékek exportálása Franciaországban és Taiwan-on kezdődött.
|